Od poloviny září se nakupující mohli na prodejních plochách řetězců Albert a Globus setkat s novými POS médii, které jsme pro ně připravili ve spolupráci se společností Kofola. V hypermarketech Globus si v rámci kombinovaného shop in shopu minerálních vod získává pozornost jak Ondrášovka, tak i Korunní.  Akční vystavení vybízí nejen k ochutnání některého z produktů, ale především promuje spotřebitelskou soutěž, ve které mají spotřebitelé šanci vyhrát hodnotný pobyt realizovaný přes Amazing Places, případně je určitě potěší voucher na nákup právě v hypermarketech Globus.

Na vybraných hypermarketech Albertech uděláme určitě radost dětem. Díky krásnému zadání na realizaci shop in shopů Jupík, které jsme od Kofoly dostali, přišla možnost popustit uzdu kreativitě a vytvořit skutečně velmi hravé a poutavé vystavení. Navíc je interaktivní, takže děti rozhodně nemají zůstat u dívání se, ale jsou zvány k prozkoumání celého vystavení. Je libo prolézt barevným tunelem z jedné strany na druhou? Nebo se vyfotit jako “jablečný” méďa? Své místo zde mají i další ovocné postavičky, které děti znají z obalů oblíbeného nápoje, a samozřejmě nebylo zapomenuto na dostatečnou zásobu produktů. Navíc i zde je POS nosič spojen se spotřebitelskou soutěží a hlavní výhra je opravdu luxusní, a to zájezd do Disneylandu v Paříži pro celou rodinu. Zábava tedy nekončí na prodejně pro toho, na koho se usměje štěstí, a pokračuje následně v Paříži, kde bude o výherce postaráno od A až do Z po celý víkend. Věříme, že takový zájezd si užije celá rodina!

 

 

Váš tým DAGO

Pin It on Pinterest

Share This